Főoldal E-mail Kapcsolat 2019.02.16
Dumafal..

Ahol
Bojlizásról is Kérdezhetsz
Üzenet küldéséhez bekell jelentkezned.

2019.01.17 10:49:53
nagyon-nagyon-nagy
on... tiszta és őszinte !u! szívvel... boldog !a! ünneplős!f! szép napot !e! minden érintetnek... mert 4+4 !n! az=8 !c!
2017.01.26 18:39:18
sziasztok érdeklődnék valaki a nyékládházi tavakról tud valamiféle infót? mindent megköszönnék! !u2!
2016.04.02 09:32:31
Sziasztok,új tagként üdvözlök mindenkit.Görbüljö
n..
2016.03.28 12:36:57
Kellemes húsvéti ünnepet kívánok !!!!
2016.03.07 10:52:27
Minden Tamás_Nak Boldog névnapot kívánok !!!!
Security System 1.8.7 © 2006-2008 by BS-Fusion Deutschland
Időjárás

Felhőkép
Hőtérkép
Látogatók száma
Ünnepeltjeink
Ma 2019.02.16. Szombat,
Julianna, Lilla napja van.

Ma nincs névnaposunk!

axelalma

Tesztvizeink

Napsugár 2 horgásztó

Izsáki Horgász- és Pihenőpark (IHP)

Harsányi Horgásztó

Maconkai-víztározó

BÁZIS-HORGÁSZTÓ

Nagyrédei Horgásztó

Verseny Harsányban? Miért is ne? (Pavlenka Tamás, Gumibogyó Succesful Team)
Cikkek

Verseny Harsányban? Miért is ne?

Harsány! Ezen szó hallatán nagyon sok minden eszébe juthat az embernek, de a legtöbb horgásznak elsőre a Borsod megyei kis falucska jut eszébe, a maga szépségével, csodás környezetével, no meg persze a nagy halakat rejtő horgásztavával.

Többek között ezért is szeretünk a harsányi tónál horgászni! Igaz, még túlzottan sok alkalommal nem volt erre lehetőségünk, de már ezen pár alkalommal is nagyon pozitív élményekkel távoztunk innen, sok szép halat sikerült fognunk, jól éreztük magunkat kulturált körülmények között a természetben. Illetve, ami nálunk közel sem utolsó szempont: a tógazda, illetve halőrök is nagyon barátságosak, segítőkészek, bármiféle gondja, problémája akad az embernek, nyugodtan fordulhat hozzájuk! Sajnos ezt manapság már nem lehet elmondani minden tóról, sok helyen egyre inkább azt tapasztalja az ember, hogy csak a pénz érdekli az üzemeltetőket, és fizetés után fittyet hánynak a vendégre…

Az előbb ismertetett okok miatt is már nagyon rég óta szemezgettem a kisebb versenyekkel, amik Harsányban kerülnek megrendezésre. Nem szerettünk volna egyből egy „nagy”, hosszabb versenyen elindulni, a vízről túl nagy tapasztalatunk nem lévén. Mindent csak szépen sorjában…

Az interneten böngészgetve már régebben is ráakadtam a Barracuda horgászbolt által szervezett versenyekre, pontosabban baráti találkozókra. Mert, hogy itt pont ez a lényeg, hogy nem a vérre menő küzdelem jellemzi ezen összejöveteleket, sokkal inkább a régi ismerősöknek egy jó alkalom, hogy újra találkozzanak, illetve, hogy új barátságok köttessenek, egybekötve egy kis pecával! Mi sokkal inkább kedveljük az ilyen rendezvényeket!

Hírek képei: gumibogyst_1.jpg

Egy harsányi naplemente...

Amikor 2012 tavaszán láttam az egyik internetes közösségi portálon, a Barracuda által szervezett tavaszi találkozó eredményeit, a kifogott halak képeit, azonnal eldöntöttem, hogy ide bizony valamikor el kell jutnunk!

Hívtam is horgásztársamat, Karcsit telefonon. A beszélgetés valahogy így zajlott le:

„- Lesz Szeptember végén Harsányban egy baráti találkozó, 55órás, dobálós peca, megyünk!

- Verseny Harsányban? Miért is ne!?

-OK, beneveztünk! Nevetés

Gyorsan fel is kerestem hát a verseny főszervezőjét, Szöllősi Mikit, hogy esetleg lenne-e még lehetőség az őszi találkozóra nevezni? Szerencsére még volt hely, így hát beneveztünk, VIII. Barracuda Baráti Bojlis Találkozóra! Csapatunk közben háromfősre bővült, mivel Bence barátom idei évtől kezdve fogott bele komolyabban is a pontyhorgászatba, és jár velünk kisebb-nagyobb horgásztúrákra, így természetesen ő sem szeretett volna kimaradni. Egyébként is kényelmesebb, ha hárman vagyunk, a feladatok nem két, hanem háromfelé oszlanak meg…

Innentől kezdve már nem volt más hátra, vártuk a verseny közeledtét, és készültünk.
A nevezett csapatok listáját böngészve, sok ismerős csapatnévvel találkoztam, többükről hallottam is már, hogy nagyon jó horgászok, és nagyon „érzik a pályát”. Talán emiatt, meg az ilyenkor szokásos pesszimizmusom miatt is, egyik beszélgetésünk alkalmával, mondtam Bencének, hogy szerintem, ha már az első 10-ben végzünk, azt is sikernek könyvelhetjük el. Bence erre viccesen csak annyit mondott, hogy felejtsem el, megyünk és megnyerjük! Persze, ezen jót mosolyogtunk…

A nyár gyorsan elröppent, egyszer csak azt vettük észre, hogy 3 hét múlva bizony verseny. Oldódó bojlikkal is készültünk, és azokat legalább 2 héttel bevetés előtt le kell gyúrni, hogy megfelelő állagúak legyenek. A golyókat egy szombati napon sikerült legyártanunk, szerencsére hárman elég gyorsan haladtunk, így a kb. 25 kg golyóval kora délutánra végeztünk is. Ezek mellett természetesen vittünk pár fajta gyári bojlit, illetve pelletet is, mert a verseny szabályzata szerint azokkal is lehet csalizni. Felszerelések terén nagyjából minden rendben, 1-2 újítást szerettünk volna még kipróbálni éles bevetés előtt, de sajnos ezekre már nem maradt idő. Most már csak várnunk kell szeptember 27-re!

A verseny lebonyolítása mondhatni nem szokványos módon történt. Csütörtök délután volt a két körös sorsolás, melynek első körében kiderült, hányadiknak húzzuk a horgászhelyet. Második körben az előző körben kialakult sorrend szerint húztunk egy helyszámot, melyet 20 másodperc gondolkodás után vagy elfogadtunk, vagy visszadobva újat húzunk, viszont oda már menni kell.

Nekünk, kettőnknek Karcsival még eddig egyszer sem volt szerencsénk hasonló helysorsolásokon, így ezt a feladatot Bencére bíztuk. Hab a tortán, hogy ő kifejezetten szerencsésnek mondhatja magát.Nevetés Első körben a 12-es számot sikerült húznia, ez azt jelentette, hogy a 22 csapat közül 12-nek húzhattunk a horgászhelyek közül. Ment a helysorsolás, sorra mentek ki a jobbnál jobb helyek, nagy nehezen csak sorra kerültünk mi is. Ezúttal ketten léptünk az asztalhoz, Bence húzott, aztán pedig megvitattuk, mi legyen a hellyel. Első húzásra a 10-es számot sikerült húznia, ami közepesnek számított, főleg annak tükrében, hogy már a legtöbb, általunk jónak ítélt helyet elfoglalták. Így hát nem mertünk kockáztatni, hogy esetleg egy sokkal rosszabbnak gondolt helyre üljünk, elfogadtuk, lesz, ami lesz! Közben megérkezett Karcsi is, mivel ő csak munka után tudott elindulni, így a sorsolás után ért csak a helyszínre. A helyet ránézésre ő is jónak ítélte, de egyelőre annyiban maradtunk, hogy majd 3 nap múlva, a végeredmény ismeretében okosabbak leszünk, jó volt-e, vagy sem. Egy biztos: rajtunk nem fog múlni!

A hely elfoglalását követően egyből a táborépítésbe fogtunk, valamint ezzel párhuzamosan a bójázást is elvégeztük. Egy bóját még csütörtök este folyamán be lehetett tenni a szektorunkba, azonban nem lehetett etetni, csak a verseny kezdetétől, azaz péntek reggel 6 órától, ezt már természetesen partról. Bójázásra nagyon rövid idő állt rendelkezésünkre, ezért igazán nagy helykeresésre nem volt lehetőség, így bíztunk abban, ami sokaknak működik Harsányban, a nagy távolságú horgászatban, lehetőleg a szomszédoknál messzebb. Ezt a távolságot mi a partról csalizott szerelékkel dobva szoktuk meghatározni, ahol a szerelék a vízbe érkezik, onnan visszább, a part felé tesszük le a bóját, és ennek a bójának a part felőli oldalára etetünk, így egészen nagy szélben is biztosan meg tudjuk horgászni az etetésünket.

A szomszédok bójáit elnézve szerencsénkre sikerült is a tervünk, ha nem is sokkal, de legalább pár méterrel bentebbre került a mi bójánk, ami adott esetben sokat jelenthet, főleg ilyen sűrű (25m-es) szektorkiosztások mellett!

Eljött az este, bója betéve, tábor felépítve, gombócok legyúrva, pihenjünk kicsit. Nahát, ez az, ami nekem sehogy sem akart menni, így feladtam az ágyban való forgolódást, hajnal 3 órakor úgy döntöttem kiülök, és legalább figyelem a vizet, a halmozgásokat. Közben, hogy elüssem az időt, előkéket kötöttem (nem mintha olyan nagy szükség lett volna a megkötött kb. 100 db előke mellé még arra a pár darabra), beszélgettem az ugyancsak virrasztó szomszédokkal. Csak hamar eljött a reggel 6 óra, a verseny kezdete, ekkora már természetesen a többiek is felébredtek, a botokat felcsaliztuk, és vártuk a kezdést jelentő dudaszót. Amint elhangzott, gyorsan behajigáltunk bójánk mellé 3 szereléket, eggyel pedig kereső horgászatot folytattunk. Amint bekerültek a szerelékek a helyükre, rögtön elkezdtünk etetni is a még előző este legyúrt gombócokkal a bójához. Nagyjából 100 gombócot terveztünk bejuttatni így első etetésre. Elsősorban az általunk készített óriás csúzlival szerettük volna ezt megoldani, azonban kb. a hatodik gombócnál a gumi úgy gondolta, hogy neki ennyi elég volt, aminek következményeképpen kb. fél óráig lógattam a zsibbadt ujjam a hideg vizes vödörbe… Nevetés Semmi gond, marad a parittyázás, hát mit mondjak ez elég fárasztó dolog volt azt a mennyiségű gombócot olyan távra bedobálni, de most már minden a helyén, várjuk a halakat!

Első kapás viszonylag gyorsan jelentkezett, nagyjából fél 8 környékén már csipogott is az egyik jelzőnk, sikeres fárasztás után kb. 12 kg-s tükröst tehettünk pontyzsákba. Nem méregettük az alsó, 2 kg-s határt biztosan eléri, mivel a hivatalos mérés úgyis később történik, és ne gyötörjük fölöslegesen a halat. Első és legfontosabb a halak épsége! Megvan a becsülethal, legalább már nem betlizünk, a minimum cél ez volt! Nevetés

A délelőtt folyamán már nem volt több kapásunk, de ahogy hallottuk délben a mérlegelőktől, másfelé sem igazán fogták a halat, inkább csak 1-2 hal volt csapatonként a fogás, tehát még nincs semmi sem veszve. Továbbra is folytattuk a stratégiánkat, úgy gondolom ez nagyon fontos az ilyen, és komolyabb jellegű versenyeken. Ezt már az elején is megbeszéltük, hogy amennyiben nem történne valami radikális változás az időjárásban, akkor a verseny végéig az eredetileg felállított elképzelést visszük végig. Ilyen rövid idő alatt (55 óra) nem is nagyon lenne értelme nagy váltásokba bonyolódni, mivel nem lenne ideje az új etetésnek, helynek beérni. Így hát az 55 óra folyamán végig, másfél-két óránként csaliztunk, etettünk. Etetésünk bojliból, pelletekből és sok, darabos anyagot tartalmazó gombócokból állt, melyeket rakétával, parittyával juttatunk be a bójánkhoz.

Péntek délután már egész szépen fogtuk a halat, sikerült 3 db jócskán 10 kg feletti halat pontyzsákba tennünk, és volt 3-4 nagyobb halunk, amit sajnos elveszítettünk rossz akadás miatt. Szerelékek rendben, máskor is tökéletesen szoktak működni, így abba belepiszkálni nem gondoltuk, hogy kellene, így hát betudtuk a balszerencsének azt a pár vesztett halat.

Hírek képei: gumibogyst_2.jpg

Mindhármunknak jutott egy 10+-os!

Jött az esti mérlegelés, 3 db pontyunk több mint 40 kg-nak bizonyult, kiegészülve a reggeli, szintén 10+-os ponttyal, titkon reméltük is, hogy valahol a tabella elején lehetünk. Aztán késő este hozták az eredményközlő lapot, és láttuk, hogy bizony, bőven az első háromban vagyunk, körülbelül 55 kg halunkkal. Persze még a verseny harmada sem telt el, bármi bekövetkezhet!

Péntek este kijött rajtam az egész hét hajtása, nagyon elnyomott a fáradtság, így mondtam a srácoknak, hogy én lefekszem, de ha bármi van, ébresszenek fel, hiszen első a verseny! Mi ezt mindig így osztjuk be, aki éppen a legfáradtabb, az alszik, addig a többiek tartják a frontot, de ha a helyzet 3 embert követel, akkor nincs alvás!  Apróságnak tűnhet, de fáradtan az ember gondolkodni sem tud úgy, mint pihenten, nem hogy fizikálisan teljesíteni. Talán másfél órája aludhattam, mikor ébresztett Bence, hogy keljek fel és hívjam a mérlegelőket, mert fogtunk egy 20 feletti halat, és darabra is van annyi halunk, amit lemérhetnének. Gyors telefon Mikinek, a szervezőnek, mindjárt jönnek... Közben a srácok elmesélték, hogy amint lefeküdtem, beállt elénk egy ponty csapat és a másfél óra alatt fogtak 6 db-t, abból egy van csak 10 kg alatt! Jönnek mérni: az öt hal, több mint 70 kg! A nagy 23,60 kg-nak bizonyult, ami a verseny eddigi legnagyobb hala, egyben Karcsi egyéni rekordja is, természetesen  örültünk sikerének és gratuláltunk neki!

Hírek képei: gumibogyst_3.jpg

23,60 és Karcsi jól titkolt öröme Nevetés

Mérlegelés alatt kicsit megszakadt a folyamat, elmaradt az etetés, így a halak is odébb álltak. Reggelig sikerült még 2 halat fognunk, így bizakodva vártuk a mérlegelés utáni eredménylapot. Amint megkaptuk, jött a titkon remélt meglepetés: vezetünk, több mint 150 kg halat fogtunk eddig. Jól jött ez a kis örömhír, megújult erővel vágtunk neki a szombati nappalnak.  Sikerült is tartanunk a tempót, szépen jöttek a halak, estére is sikerült párat mérlegelnünk, így továbbra is vezettünk, azonban láttuk, hogy az eddigi harmadik helyezett csapat nagyon jó ütemben elkezdte fogni a halat. Nagyon ügyes srácok, jól ismerik a vizet, sokat horgásznak ezen a tavon (versenyeken is) és a közelgő hidegfront is az ő malmukra hajtotta a vizet.

Ekkor már tudtuk, hogy az éjszaka folyamán aranyat érne (akár szó szerint is), ha sikerülne megismételni a péntek éjjel fogásunkat, nagyon bíztunk is benne. Nos, eljött az este, 21 óra körül sikerült fognunk egy 11 kg körüli tükröst, azonban onnantól kezdve teljesen megállt a kapás. Pontosabban el sem indult. Nevetés

Ezen az éjszakán egész éjjel fent voltunk, az éppen eszünkbe jutó összes csali és szerelék variációt kipróbáltuk, de mind hiába. Még csak halmozgást sem lehetett látni-hallani a környéken, nagyon úgy nézett ki, a hidegfront becsukta a kaput előttünk. Azonban elkeseredésre semmi ok, ahogy hallottuk, máshol is némák maradtak a jelzők éjjel, így az este még meglévő 90 kg körüli előnyünkből maradni kellett valamennyinek. Hajnalban még sikerült nagy nehezen egy 6-7 kg körüli pontyot fogni, aminek rettenetesen örültünk, ugyanis tudtuk, hogy nagyon szoros lesz így a vége, akár ez a hal is dönthet!

A délelőtt folyamán már láttuk, hogy valami nem stimmel, körülöttünk is nagyon megálltak a kapások, tehát tényleg az lehetett a csend oka, hogy az időjárás változás hatására a pontyok zöme lehúzódott a mélyebb vízbe. Csakis abban bízhattunk, hogy maradt előttünk 1-2 kósza példány, és azokat sikerül valahogy megcsípni. A versenynek 13 órakor volt vége, 10 óra környékén még mindig azzal a két hallal a pontyzsákokban üldögéltünk botjainknál, miközben láttuk, hogy a minket üldözőbe vett csapat, szinte folyamatosan fáraszt, és fogja a halat. Elkezdődött a számolgatás, mi lesz ha… Közben szépen összepakolgattuk felszerelésünket, mivel a lefújás után erre már sok idő nem állt volna rendelkezésünkre. 11 óra körül megszólalt az egyik jelzőnk, ennél jobbkor nem is érkezhetett volna a kapás!. Óvatos fárasztás végén sikerült szákba terelnünk egy 12 kg körüli tükörpontyot, ahogy a matracra tettük a horog kiakadt belőle, nagy szerencsénk volt! Tudtuk, ez a hal sokat számít kilóban a végelszámolásnál, de főleg számunkra, lélektani szempontból.

Az utolsó percekben Bence azt mondta, hogy ő érzi, lesz még egy kapásunk, oda állt a botok mellé. „Persze…” mondtuk neki, és jót mosolyogtunkNevetés. És, láss csodát! 12:58 kor kapás az egyik boton, egyből felvette, és megkezdte a fárasztást. Közben lefújták a versenyt, de a dudaszó előtt jelentkezett a kapás, így ha sikerül megszákolni, még beleszámít az eredménybe. Sikerült! Kb. 6 kg-s tőpontyot fektettünk matracra, a horog ennek a halnak a szájából is kiakadt, tehát nagyon finoman ettek, vagyis inkább csak csipegettek pikkelyes barátaink. Közben ugye vége lett a megmérettetésnek, 14.00 órakor záró ebéd, azt követően pedig eredményhirdetés. Nagyon izgatottak voltunk, mivel tudtuk, hogy akár ezen az utolsó halon is múlhat az első helyezésünk. Az ebéd elfogyasztása után jót beszélgettünk a Bitangos srácokkal. Ők voltak azok, akik nagyon ügyesen horgászva, végül lefaragták hátrányukat velünk szemben. Nyoma sem volt irigységnek, ellenségeskedésnek, csak simán, kötetlenül beszélgettünk a pecáról, versenyekről! Többek között ezért is szeretjük az ilyen baráti találkozókat! Nem is szeretem a verseny kifejezést használni ezen esetben, talán érthető…

Hírek képei: gumibogyst_4.jpg

A díjak hamarosan gazdára találnak…

Aztán jött, aminek jönnie kell: az eredményhirdetés. Mint kiderült, több mint 1300 kg pontyot fogott a 22 csapat, sajnos két párosnak nem jött össze a halfogás. A mezőnyátlag 9,83 kg, ami szerintem helyi viszonylatban, 2 kg-os súlyhatár mellett nagyon jónak mondható! Továbbá 3 db 20 kg feletti ponty is kifogásra került, ez sem hétköznapi!

Ahogyan az ilyenkor azt szokták, a tabella végéről haladva a dobogó felé, szólították a csapatokat, mindenki kapott egy emlékérmet, a dobogósok természetesen kupát. Amint az első 10-hez érkeztünk viccesen meg is jegyeztem Bencének, hogy a kitűzött célt már elértük, az első 10-ben végeztünk! Nevetés Azután nagyon lassan, de elértünk a 2. helyezetthez, 240,240 kg, nagyon nagy hajrával Bitang Team (két db 20+-ost fogva), és első helyezett Gumibogyó-Successful Team, tehát mi, 251,160kg eredménnyel! Azaz kevesebb, mint 11 kg-mal nyertünk!!!  Most derült ki milyen sokat is számított az a 11 kg-os vasárnap délelőtti ponty! 22 db halat fogtunk, kifogott pontyaink átlagsúlya: 11,41 kg! A legnagyobb hal is a miénk lett 23,60 kg, így az ezért járó díjat is szerencsésen elhoztuk!

Hírek képei: gumibogyst_5.jpg

I.helyezett + legnagyobb hal:

Gumibogyó-Successful Team!!!

Az eredményhirdetés után még egy gyors közös mezőnyfotó, fogadtuk a többi csapat sportszerű gratulációit, elbúcsúztunk a régi és új barátoktól, majd hazafelé vettük az irányt. Nagyon jól éreztük magunkat a VIII. Barracuda Baráti Bojlis Találkozón, reméljük, hogy a jövőben is sikerül még részt vennünk hasonló nagyszerű rendezvényeken!

Hírek képei: gumibogyst_6.jpg

A VIII. Barracuda Baráti Bojlis Találkozó mezőnye

Szeretnék köszönetet mondani az egész csapatunk nevében a szervezőknek, hogy életre hívták ezt a nagyszerű rendezvény sorozatot, a tógazdának, hogy biztosította a vizet számunkra, és persze nem utolsó sorban a halaknak, még hogy ha nem is túlzottan, de legalább valamennyire partnerek voltak egy jó horgászathoz! Nevetés

Szemfülesebb olvasóknak talán feltűnt, hogy nem írtam eddig semmit sem a csalikról, felszerelésről, szándékosan. Véleményem szerint sokkal fontosabb részei is vannak a sikernek, mint a különféle „csoda csalik”, így ezekről csak lábjegyzetben, röviden írok. Sokféle csalival készültünk, oldódó, főzött bojlik, halas, májas, édes pelletek…
Halaink egy részét oldódó, süllyedő, pellet alakú kutyatáppal fogtuk, de ezen kívül népszerű volt a halak körében a saját 18mm-es fűszeres oldódó bojlink, a Successful Baits 18 mm-s rákos-borsos golyója, és az élénk színű pop upok is. A legnagyobb halat egy szem 18-as krill-blackpepper golyóval fogtuk, melyet bedobás előtt egy májas dipbe mártottunk.
Itt megragadva az alkalmat külön köszönetünket szeretném kifejezni Rontó Csabinak, hogy segített a csalik beszerzésében, köszi Csabi!Kacsintás

Előkék terén, érdekes módon csak a bevonatos és lágy előkék váltak be, a máskor oly’ nagy sikerrel alkalmazott fluorocarbon most nem adott halat. 15 centi körüli horogelőkéket alkalmaztunk, sima csomónélküli kötéssel, és esetenként horogbefordítót is húztunk a horogra.  Horgok közül 4 és 6-os méretűeket használtunk. Eleinte, a már régóta használt ólom klipszes megoldással dobáltunk, azonban amiatt, hogy a zsinórok között átúszó halak ne szedjék össze a többi bot zsinórját, ezeket lecseréltük inline ólmokra, a méret mindkettő esetben a botjainkhoz leginkább passzoló 120 grammos volt.  Az ólom 70-80 cm-es leadcore-ra van felfűzve, melynek felső végére semmilyen kapocs, vagy forgó nem kerülhet, hogy az esetleges szakadáskor az ólom le tudjon csúszni, ne okozzunk sérülést a halaknak, ez nagyon fontos szempont! Főzsinórunk 0,26 és 0,28 mm, melyhez a távoli dobások miatt 0,26 os fonott dobóelőkét kötöttünk kb. 6 méteres hosszban.

Kívánom minden hasonló érzésű sporthorgásznak, hogy legyen lehetősége legalább egyszer kipróbálni magát egy hasonlóan jó versenyen! Görbüljön!

Igaz, kicsit hosszúra sikeredett az irományom, de remélem azért nem volt unalmas és megérte elolvasni, s akár kedvet is ad egy hasonló megmérettetésen való részvételhez…

Végül a legfontosabb: C&R!!!

Pavlenka Tamás
Gumibogyó-Successful Team

Hozzászólások
#1pavitomi - 2013.01.02 10:09:59
Köszi Géb!!k!
#2Gabe - 2013.01.01 20:45:37
Gratula :) Nemcsak a botokat forgatod jól, hanem a tollat is!a!
#3Majoros Bence - 2012.12.31 10:03:31
Köszönjük szépen a gartulációkat!Nagy élmény volt részt venni a versenyen.Remélem a jövőben,hasonló élményekkel fogunk még gazdagodni és ezt kívánom minden sporttársnak is a 2013-as idényre!:)
#4aubeliotto - 2012.12.30 21:21:18
Gratulálok!!q!
#5Maci - 2012.12.30 15:37:54
Gratulálok srácok !f!!
Szerintem ennél komolyabb nem is kell egy versenyről egy nem profi cikkírótól !g!
Szép volt fiúk !g! !u2!
#6pavitomi - 2012.12.29 18:33:06
Köszi Srácok!!h!!f!
Benő már bírja a kiképzést, megedződött...!b!
#7tomichef - 2012.12.29 18:17:13
Sajnos nem tudok elmenni szó nélkül a cikk mellett....ezért megteszem én is amit már előttem páran..akkor is megtettem mikor vége volt a versenynek de most is megteszem: GRATULA az egész Teamnek az aranyhoz:) Karcsinak meg a PB-hez:) Bencének meg, hogy el tudta viselni Karcsit meg Tomi együtt :) Le a kalappal skacok:)
#8Feca - 2012.12.29 17:49:22
Nagyon nagy gratula a versenyért, bár ezt már anno megtettem, de most nagyon nagy gratula a cikkhez is!
Tényleg precíz, pontos leírás élvezetes szövegkörnyezetbe ágyazva!!!
Ja, és Károlyunknak is a legnagyobb gyéni rekordot is jelentó halért is!!g!
#9pavitomi - 2012.12.29 16:44:44
Hudo! Énköszi, hogy feltetted !f! Ha ezt érdekesnek találják a klubtagok és lesz miről, akkor szívesen firkálgatok hasonlókat. A komoly írást meghagyom a profibb amatőröknek...!i!
Építő jellegű kritikát szívesen olvasnék!!q!
Köszönöm az egész csapat nevében, valóban izgalmas kis verseny volt!
#10auditamas - 2012.12.29 14:56:34
Szép volt fiúk!!g!
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Értékelés
Csak regisztrált tagok értékelhetnek.

Kérjük jelentkezz be vagy regisztrálj.