Főoldal E-mail Kapcsolat 2019.02.16
Dumafal..

Ahol
Bojlizásról is Kérdezhetsz
Üzenet küldéséhez bekell jelentkezned.

2019.01.17 10:49:53
nagyon-nagyon-nagy
on... tiszta és őszinte !u! szívvel... boldog !a! ünneplős!f! szép napot !e! minden érintetnek... mert 4+4 !n! az=8 !c!
2017.01.26 18:39:18
sziasztok érdeklődnék valaki a nyékládházi tavakról tud valamiféle infót? mindent megköszönnék! !u2!
2016.04.02 09:32:31
Sziasztok,új tagként üdvözlök mindenkit.Görbüljö
n..
2016.03.28 12:36:57
Kellemes húsvéti ünnepet kívánok !!!!
2016.03.07 10:52:27
Minden Tamás_Nak Boldog névnapot kívánok !!!!
Security System 1.8.7 © 2006-2008 by BS-Fusion Deutschland
Időjárás

Felhőkép
Hőtérkép
Látogatók száma
Ünnepeltjeink
Ma 2019.02.16. Szombat,
Julianna, Lilla napja van.

Ma nincs névnaposunk!

axelalma

Tesztvizeink

Napsugár 2 horgásztó

Izsáki Horgász- és Pihenőpark (IHP)

Harsányi Horgásztó

Maconkai-víztározó

BÁZIS-HORGÁSZTÓ

Nagyrédei Horgásztó

A Bojlizás 50 órája, avagy hosszú az út a kezdetektől az ezüstig
Cikkek

Pár hete olvastuk a neten, hogy lesz a Napsugár 2. tavon egy 50 órás hétvégi bojlis horgászverseny. Csapattársammal, Dokival egyből felcsillant a szemünk, hogy el kellene indulni és megmérettetni magunkat a mezőnyben, mert bár 5-6 éve bojlizunk együtt, de versenyen még soha nem indultunk. Szerencsére mindketten tudtunk szabadságot intézni a pénteki napra, így semmi nem hátráltatta a verseny kezdete előtt 3 héttel, hogy megkezdjük a felkészülést.

Kétféle oldódó bojlival készültünk a versenyre, amiket több hétig szárítottunk a verseny előtt. Ezen kívül főztünk és áztattunk magmixeket, bízva a jó időben és hogy a nagyobb testű amurokat ezzel tudjuk majd az etetésre csalni. Többféle pelletet is beszereztünk és gyári bojlikból is volt azért a tarsolyunkban jó pár féle. Ezen kívül a már jól bevált házi bojlijainkat is terveztük bevetni. A kezdés előtt 1 héttel már minden nap néztük az időjárás jelentéseket, hogy milyen időre számíthatunk majd. A verseny előtti szombaton lementünk a tóra és alaposan felmértük a tavat radar segítségével, hogy ne érjen nagy meglepetés a sorsolás után. Hamar elérkezett a péntek hajnal, amikor is útnak indultunk a Napsugár 2-re.

7 óra felé meg is érkeztünk, pár csapat előzött csak meg minket. Kötetlen beszélgetések folytak 8 ig, mivel a csapatok többsége már ismerte egymást, de mi is kedélyesen beszélgettünk a még ismeretlen emberekkel. 8 után pár perccel jött a hír hogy a B&G Fish System csapata dugóba keveredett, de sietnek és kérték várjuk meg őket a sorsolással. Természetesen ezt kérés nélkül is megtette volna mindenki! Megérkezésük után egyből megkezdődött a 2 körös sorsolás. Nálunk elsőre Doki húzott a felajánlott Mainline pop up bojlik közül. (Köszi Hajlemász Atti) A 8-as számot húzta, ami azt jelentette, hogy én választok Jégeres poharat 8.nak amin rajta lesz a helyünk száma. Nekem az 5-ös helyet sikerült kihúznom, ami a lapos part középső részére esett. Jobban szerettünk volna a szembe parton horgászni, de mivel így sikerült ezt kellett megoldanunk. Átvehettük mi is a B&G Fish System ajándékcsomagját, amit minden csapatnak adtak. (Köszi Bolya Zoli)

news: FBC_8.jpg

A B&G Fish System "kezdőcsomagja"

Egyből elindultunk a helyünkre, vittük a csónakunkat, amit Gábor adott nekünk (köszi ezúton is Trombi). Egyből elkezdtünk radarozni és 2 bóját tettünk le. Egyet dobótávra, egyet pedig csónakos vagy etetőhajós behúzótávra, cirka 160-170 méterre. Mindkét helyen törést találtunk és bíztunk ezekben. Egyből meg is etettük magokkal, pelletekkel, method mixekkel és bojlikkal egyaránt. Majd a 11 órás kezdő hang után egyből csónakba szálltunk és behúztuk a közeli bójához a jobbos botomat. Ezzel amurra horgásztunk fűzött kukoricával, kicsit meglebegtetve. Majd következett a távolabbi helyre húzott botom, majd Doki cuccai is a helyükre kerültek. Fél 1 felé megjegyeztem viccesen, hogy jó lenne már egy kapás erre egy vad, swingerlepattintós kapás után egyből csónakba szállva amurt szákolhattunk, ami később a mérésnél 4.48 kg-osnak bizonyult.

news: FBC_1.jpg

Az első amur

Örültünk a jó kezdetnek, gyorsan visszavittük a cuccomat, hátha ott van még az amurcsapat. Ám sajnos csalódni kellett, mert csak pár óra múlva volt a következő kapás, ami a benti boton volt, de valószínűleg túl gyorsan mentünk a hal felé a csónakkal és belazulhatott a damil így lefordult a horogról. Nagyon sajnáltuk mindketten a dolgot, de megtanultuk, hogy lassabban kell megközelíteni ezután a halakat. Délután meglátogatott minket pár barátunk és a testvérem, akiknek sajnos nem tudtunk halakat mutatni így késő délután hazafelé indultak. Előtte még gyorsan elmentünk birkapörköltet enni, ami elég finom volt. Majd látva a viharfelhőket, viharos tempóban sátrat állítottunk majd estére még lefrissítettük a szerelékeinket. Az esti mérlegelésnél még csak pár csapatnak volt értékelhető hala. Nagy reményekkel vártuk az éjszakát, és az eső elől a sátorba menekültünk, majd mindketten elaludtunk. Éjjel 11 óra felé kapásra riadtunk és szerencsére egy értékelhető pontyot zsákolhattunk le. Nem volt túl jó a szakadó esőben és szélben vízre menni, de semmi nem érdekelt minket, csak, hogy meglegyen a hal. Újrahúzás után gyors átöltözés majd alvás jött. Pár óra múlva megint kapás volt, ezúttal Doki botján, és szerencsére ez a ponty is bőven verte a 2 kilót. Ekkor már csak a szél tombolt így egy fokkal kellemesebb volt a fárasztás A visszahúzást követően nem sokkal megint elsült Doki szerkója, de a hal ráment a bójára így leakadt, de a bójára úgy rátekeredett a cucc, hogy ki kellett húznunk. A következő kapás reggel fél 7 körül volt, szép húzós, egyből csónakba szálltunk és láttuk, amit alig hittünk el. A hal ráment a jobbos szomszéd csapat a B&G bójájára és egyik szereléküket is összeszedte. Fel kellett szednünk a motyókat majd a part felé fújt a szél, ahol kb negyed órás bogozás után lett annyira szétszedve a sok szerelék, hogy Doki kézzel húzva a damilt, harmadszorra tudta csak megszákolni a 10 körüli amurt, ami végig ott úszott a víz tetején eközben. Elég érdekes szitu volt, egyikünk sem hitte volna, hogy meglesz ez a hal is. Doki visszament a botjainkhoz én meg mentem a csónakért, amikor elsült a belső botom…egyből max gázra kapcsoltam, Doki átadta a botot és egy kemény fárasztás után 8.5-es amur lett a jutalmunk…bőrig ázva de boldogan vártuk a mérlegelést.

news: FBC_2.jpg

Amurpáros

Nemsokára kiderült, hogy a 2. helyen vagyunk a jó éjszaka után, előttünk a MAX Carp volt 1 kilóval és mögöttünk a Lucky Carp Team 3 kg hátránnyal. Itt egy hal nagyot változtathatott volna bármin így tudtuk, hogy halat kell fogni mindenáron. Napközben elállt az eső, de ennek ellenére sem sikerült egy halat sem fognunk napközben. De láttuk, hogy a Lucky szépen húzta a halat, ami eléggé nyugtalanított minket. Visszatettük a bóját és etetés után többször áttéve a cuccokat próbáltuk keresni a halakat. Este egy gyors vacsi után mind a 4 botot újracsaliztuk majd pár sör-pálinka kombó elfogyasztása után vártuk az éjjelt. Este még sötétedés előtt találtam egy 20 Ft-ost a helyünkön, amit lemosva a Sky Podomra helyeztem és mondtam Dokinak, hogy vagy egy 20 felettit kéne fogni, vagy több halat 20 kg feletti tömeggel Kacsintás Az első kapásunk éjjel 1 óra felé volt Doki botján….egy értékelhető ponty volt, de ahogy jöttünk kifelé a csónakkal láttam,   hogy világít a jelzőm…mondom "basszus rámentem a csónakkal"….de megnéztem a motort és semmi nem volt rajta….na ekkor tudatosult bennem hogy kapásom van….elég gyorsan partra értünk, és partról fárasztottam ki a 4-5 körüli amurt. Ezután nem sokkal fogtam még egy pontyot és Dokinak nem akadt meg egy húzós kapása… nem is értettük, de eléggé elszomorított minket a dolog. Közben az egyik fárasztásnál a hal meglökte a bójánkat és letolta a púpról így a víz alatt világított… rá kellett menni csónakkal majd felhúzni kézzel és visszatenni a púpra….ez is izgalmassá tette az amúgy sem unalmas éjszakát. A reggeli mérlegelés előtt a 2-3. helyre tettük magunkat, mert tudtuk, hogy a Lucky eléggé meglépett előlünk. Innentől kezdve, a 2. hely volt a cél, mert az első hely elég távolinak tűnt. Láttuk, hogy a MAX fogott egy halat, ami a mérlegelésnél még nem volt lemérve így pár deka volt csak köztünk ahogy számolgattunk. Na ekkor, mivel már lemerült az akksink, etetőhajóval húztunk be a bójákhoz. Hagytuk 3 boton a bevált csalikat, és Doki egyik botjára feltette azt az oldódó bojlit, ami már sokszor szerencsét hozott…ezúttal sem történt másként szerencsére, mert Doki 2 halat fogott kb  1 óra leforgása alatt. Saccra 9-10 kg-ra tippeltük a 2 pontyot. Ekkor ránéztünk mindketten a rod podomon lévő 20 Ft-osra és azonnal eltettem kabalából a pénzérmét.  A Két Nagy ABK Team adta kölcsön  a csónakjukat motorral és akksival, hogy biztosabban tudjuk kifárasztani a halakat. Köszönet ezúton is érte nekik, maximálisan korrekt hozzáállást tanúsítottak. Volt még fél óra a versenyből mikor Doki utoljára húzott és 10 perccel a lefújást megelőzően megint elhúzta neki egy bajszos a bojliját.

news: FBC_4.jpg

news: FBC_5.jpg

news: FBC_6.jpg

A verseny végét jelző hang a vízen ért minket, de tudtuk, hogy ez a hal még simán beleszámít a versenybe! Egyből jött a mérlegelés, amikor is már nagyon sejthető volt, hogy megvan a 2. hely, mivel a MAX is fogott 2 halat, de nekik egyik sem lett meg. Gyorsan összepakoltunk, majd megettük az ebédet és boldogan vártuk az eredményhirdetést. „Hudo ABK” is befutott a végére, aminek nagyon örültünk. Boldogan vettük át a 2. helyért járó kupákat, DT és B&G ajándékokat, amiket ezúton is köszönünk a támogatóknak. Pár fotó után fogadtuk a gratulációkat és mi is gratuláltunk a többi csapatnak, főként a Lucky Carp Teamnek és a MAX Carp Teamnek. Jó kis versengés volt, és minden csapatot a korrektség jellemzett szerencsére. Összességében bejött az a taktika, amit az elején kitaláltunk, és a csalik is többé-kevésbé működtek. Az idő nem könnyítette meg a mezőny dolgát, de minden résztvevő tisztességesen helytállt úgy érzem. A hangulatra, díjazásra, szervezésre, lebonyolításra ötös jár a szervezőknek, csak az idő miatt nem csillagos ötös, de arról nem ők tehetnek! Sok tapasztalattal, élménnyel gazdagodva tértünk haza és mindketten úgy gondoljuk, hogy habár a Lucky Carp Team horgászott privátban a helyünk környékén  a verseny előtt és ők etettek ott már egy ideje azért az általunk fogott halak nem maguktól ugráltak be a pontyzsákjainkba…J Összefoglalva a lényeget, egy nagyon színvonalas, díjakban, jó ételekben, italokban, beszélgetésekben, hangulatokban, esőben, szélben gazdag 50 órát tölthettünk el a Napsugár 2. horgásztavon. Reméljük, ha lesz még hasonló verseny, azon is el tudunk indulni… és ezt nem fenyegetésnek mondom…Vigyor

news: FBC_7.jpg

Morvai Zoltán-----(Kentuckydoktor)-----FBC Carp Team

Schweininger Tamás-----(Tomichef)-----FBC Carp Team

Hozzászólások
#1Angelina - 2016.12.27 08:29:09
Rehaut block Rolex engraves its name and the hublot replica consecutive bulk of the watch at six clock below the crystal, on the dial. Lots of replica Rolexes acquire this too now, but if you appraise them carefully you will see it is just printed on the swiss replica watches rehaut and is not an absolute engraving. They may aswell be missing the that consistently alpha the Rolex serials. New clasps for some curve The Daytonas and replica Rolex DateJusts affection a abbreviate brooch compared to the replica watches earlier models. You can absolutely see an acute archetype of this on the Turn-o-graph. Lots of replicas use the old continued clasp, but it is not simple to notice. What you should do is assert on seeing shots of the accomplished watch from abounding angles afore affairs. Band end-links block The archetypal bulk can now be apparent as an block on the end-links of abounding new Rolexes. It aswell tells the archetypal of fake rolex watches the band and has two little Rolex crowns. Unfortunately, this has flawlessly been replicated on a lot of new Rolex replicas.
#2tomichef - 2010.09.07 18:54:48
Hudo!
Mi örültünk hogy végre tudtunk horgászni a tavon és ilyen szép helyen végeztünk!
Szólj majd ha lesz a következő, mert ha tudunk megyünk oda is:)
Jó érzés lesz a "fő ABK"-t magunk mögött tudni a végeredménynél!d!

Yax!
Én verseny előtt ha lehetett volna azt a helyet választottam volna ahonnan nyertek.De ez a sors fintora.De semmi okunk szomorkodni így nem is tesszük!k!

#3yaxeycarp - 2010.09.07 18:30:24
Szaasz Tom!
Grat! !g! Arról a helyről ez szerintem nagyon szép eredmény! Legközelebb én is ott leszek.!l! (Ez nem fenyegetés volt)!d!
Üdv:Yax!!h!
#4hudo - 2010.09.07 17:51:42
Gratulálok Chef!!g!

Köszönöm a cikket és azt, hogy jó éreztétek Magatokat Nálunk!

De kössétek fel, a következőn ott leszek én is!!d!
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Értékelés
Csak regisztrált tagok értékelhetnek.

Kérjük jelentkezz be vagy regisztrálj.